عینک کلاب مستر

نمایش 1–12 از 34 نتیجه

۱ ۲ ۳

عینک آفتابی و طبی چیزی فراتر از لنز و عدسی هستند و تاثیر غیر قابل انکاری روی ظاهر شما دارند. یک عینک تواند استایلی معمولی را خیره کننده جلوه دهد و یا به کلی جذابیت شما را پایین بکشد. عینک های آفتابی طبی و آفتابی کلاب مستر (Clubmaster) یکی از آیکونیک ترین و شیک ترین فریم ها هستند. برای خرید عینک کلاب مستر آفتابی و طبی ریبن مردانه و زنانه اصل کافیست از فروشگاه خانه عینک دیدن نمایید. قیمت عینک ریبن کلاب مستر (Clubmaster) اصل و ارزان نیز در محصولات درج شده است.

خاستگاه سبک کلاب مستر

عینکهای ریبن کلاب مستر در سال 1947 به بازار معرفی شدند. این سبک زاییده افکار جک رورباخ، معاون وقت شرکت عینک سازی Shuron Ltd بود که در دهه 50 و 60 میلادی بر بازار عینک حکم رانی می کردند. این عینک ها تنوع بسیاری داشتند، از رنگ آن ها گرفته تا اندازه و طرح های روی آن.

تینسل تاون یکی از شخصیت های مشهوری بود که بر محبوبیت این سبک تاثیر مستقیمی گذاشت. پس از شروع پر خروش سبک کلاب مستر در دهه 50 و 60 میلادی، محبوبیت این فریم ها کاهش یافت. درست در زمانی که فروش این عینک ها در دهه 70 رو به زوال بود، بروس ویلیس در سریال « Moonlighting» از کلاب مستر ریبن استفاده کرد؛ طبیعتا، رشد عینک آفتابی های ریبن اصل کلاب مستر هم بسیار بالا گرفت.

در اواخر دهه 2000، سریال های «Mad Men»، « CSI» و « American Horror Story» باعث تجدید حیات دوباره سبک کلاب مستر شدند! می توان گفت محبوبیت عینک ریبن و طبی Clubmaster  هرگز کاهش نیافتند، چرا که همواره سلبریتی ها برای استفاده از ان ها پیشقدم بوده اند.

سلبریتی ها با عینک کلاب مستر

چرا عینک های آفتابی و طبی کلاب مستر پرطرفدار هستند؟

سبک کلاب مستر ظاهری زیبا و جاودانه دارد. ظرافت به کار رفته در این عینک ها، توجه حتی افراد سخت پسند را جلب کرده است. همچنین این فریم ها تقریبا برای هر گروه سنی، جنسیت یا شکل صورت مناسب هستند!

البته زمانی بود که عینکهای کلاب مستر به “عینک مردان جوان عصبانی” معروف بودند، اما این تصور نادرست دیری نگذشت که قاعده را به نفع ریبن عوض کرد.

اگر قصد خرید عینک کلاب مستر آفتابی و طبی ریبن مردانه و زنانه اصل را دارید، باید انتظار سبکی زیبا، با کلاس و در عین حال متفاوت را داشته باشید.

خرید عینک کلاب مستر آفتابی و طبی ریبن مردانه و زنانه اصل

کمتر عینک آفتابی زنانه یا مردانه ای را می توانید پیدا کنید که برای هر سن و ظاهری مناسب باشد. ترکیب منحصر به فرد این فریم های کلاسیک باعث حفظ کلاس و شیک بودن آن شده است و حتی با تغییر روند مد هم در بین ترندها دیده می شود!

ظاهر منحصر به فرد کلاب مستر، آن را به یک عینک آفتابی مردانه و زنانه محبوب تبدیل کرده است. آن ها هم در موقعیت های رسمی و هم غیر رسمی قابل استفاده اند و در عین ظرافت، کلاس ظاهرتان را بالا می برند. همچنین این فریم ها ما را فردی با اعتماد به نفس، باهوش و زیرک نشان می دهند.

از آنجایی که کمتر مرکزی برای خرید و قیمت عینک ریبن کلاب مستر (Clubmaster) اصل و ارزان در ایران وجود دارد، فروشگاه خانه عینک این رسالت را داشته تا فریم عینک های اصل را برای افراد اورجینال پوش فراهم کند. تمامی فریم های هر برند مجموعه ما، از ریبن، عینک سرجیو مارتینی، جورجیو ولنتی، پلیس و … اصل هستند. به همین دلیل ما به شما ضمانت 1 ساله عینک طبی و آفتابی های کلاب مستر  را اعطا می کنیم تا خیال شما بابت اصالت محصول راحت شود!

عینکهای کلاب مستر برای چه صورت هایی مناسب هستند؟

کلاب مستر با خط بالایی ضخیمش شناخته می شود و برای تمامی صورت ها قابل استفاده است. این عینک همه کاره هر فردی با هر لباسی را زیباتر جلوه می دهد.

برای انتخاب و خرید عینک آفتابی Clubmaster، از نکات زیر استفاده کنید:

  • صورت مثلثی: برای این شکل صورت، فریم هایی که قسمت بالایی آن ها بولدتر است و در قسمت پایینی ساده تر هستند، بهترین انتخاب می باشند.
  • صورت گرد: اگر صورت تان گرد یا پر است، باید عینکی را انتخاب کنید که گوشه های آن زاویه دار است و با شکل صورت تان در تضاد می باشد.
  • صورت قلبی: کسانی که صورت قلبی دارند، باید فریم های کلاب مستری انتخاب کنید که طیف روشنی داشته و در پایین سنگین تر هستند.
  • صورت مستطیلی: یک فریم کلاب مستر تیره را برای تکمیل فرم صورت تان انتخاب کنید.
  • صورت بیضی: اگر صورت تان بیضی است، هر چیزی به چهره تان می آید! شما آزادید که سراغ هر شکل کلاب مستری بروید.

آیا عینک کلابمستر مردانه است؟

خیر. عینک های آفتابی خیلی جنسیت مشخصی ندارند؛ خوشبختانه کلاب مسترها هم برای آقایان و هم خانم ها در دسترس می باشند.

سبک کلاب مستر جهانی است، اما شما همچنان می توانید بسیار از ویژگی های آن را مطابق سلیقه تان انتخاب کنید. از پوشش روی عدسی گرفته تا رنگ، طرح و شکل آن. لازم به ذکر است که در خانه عینک شما امکان خرید عینک آفتابی طبی کلاب مستر را هم دارید! برای اطلاعات بیشتر کافیست با متخصصان ما در واتس اپ در ارتباط باشید.