عینک آفتابی زنانه

خرید و قیمت انواع عینک آفتابی زنانه اصل و اورجینال از برندهای معروف

نمایش 1–18 از 367 نتیجه

۱ ۲ ۳ ۴ ۱۹ ۲۰ ۲۱

عینک آفتابی زنانه

همیشه حساسیت و دغدغه ی خانم ها در خرید، نسبت به آقایان بیشتر است. این موضوع در مورد خرید عینک آفتابی زنانه هم صدق می کند. علاوه بر جنبه ی زیبایی، مد و استایل، خانم ها به دنبال خرید عینک آفتابی استانداردی هستند که نه تنها از چشمشان در برابر نور و اشعه خورشید محافظت کند، بلکه از ایجاد چین و چروک بر روی پوست صورت و دور چشم نیز جلوگیری کند. پوست دور چشم از غدد چربی کمتری برخوردار است به همین دلیل نسبت به سایر قسمت های صورت نازک تر، خشک تر و کم آب تر است. این موارد، حساسیت را در انتخاب و خرید عینک آفتابی زنانه بیشتر می کند.

انواع عینک آفتابی زنانه

از آنجایی که به هوای گرم نزدیک می شویم، باید حتی بیشتر از قبل به فکر خرید یک عینک آفتابی زنانه مارک دار و اصل باشید. یکی از منحصر به فرد ترین اکسسوری هایی که می تواند استایل خانم ها را بهبود بخشد، عینک آفتابی است. بهتر است قبل از خرید و دریافت قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار و اصل با انواع آن ها آشنا شوید.

در ادامه انواع عینک آفتابی های زنانه را آورده ایم.

 عینک آفتابی زنانه

1. عینک آفتابی زنانه خلبانی

عینک های خلبانی زنانه و مردانه ندارند و محبوب همه هستند. خوشبختانه این عینک ها روی همه شکل صورت ها ظاهری عالی دارند؛ بنابراین لازم نیست نگران تناسب عینک با فرم صورت تان باشید. در خانه عینک می توانید قیمت بهترین عینک آفتابی های زنانه مارک دار خلبانی را ببینید و در صورت تمایل، مدل مورد نظرتان را خریداری کنید.

2. عینک آفتابی زنانه پروانه ای

این شکل عینک در بین خانم ها بسیار محبوب است و ظرافت زنانه آن ها را به رخ می کشد. این فریم ها می تواند باعث نرم تر نشان دادن زوایای صورت شما شوند؛ به همین دلیل برای کسانی که صورت زاویه دار و یا قلبی شکل دارند، بهترین عملکرد را دارند. شما در خانه عینک می توانید برای خرید عینک آفتابی های زنانه پروانه ای مارک دار اصل اقدام کنید.

3. عینک آفتابی زنانه گربه ای

عینک های گربه ای، یکی از کلاسیک ترین انواع عینک آفتابی های زنانه هستند. این مدل عینک ها معمولا در بین خانم ها از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و برای صورت های متوسط و بزرگ قلبی، الماسی و بیضی شکل عالی هستند. با این حال، معمولا این سبک عینک ها به همه صورت ها می آید، تنها باید مدل مناسب تان را پیدا کنید. خانه عینک ارائه دهنده انواع عینک های آفتابی زنانه گربه ای اصل می باشد.

4. عینک آفتابی زنانه بزرگ

عینک های بزرگ یکی از ترندهای روز هستند، به همین دلیل برندهای بزرگی به ساخت این مدل عینک ها روی آوردند. عینک آفتابی فندی، دیور، پلیس و ریبن از این دسته هستند. شما می توانید جدیدترین مدل عینک آفتابی مردانه و زنانه بزرگ را از خانه عینک تهیه کنید.

5. عینک آفتابی زنانه مستطیلی

این فریم ها یکی از انواع محبوب عینک آفتابی زنانه هستند و عرض آن ها بیشتر از طول شان است. این دسته عینک ها به خوبی روی صورت های گرد می نشیند و می تواند کمی به درازای صورت آن ها اضافه کند. خانم هایی که صورت بیضی شکل دارند نیز می توانند از جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه مستطیلی استفاده کنند.

6. عینک آفتابی زنانه گرد

عینک های گرد مدت زیادی است که تولید می شوند و تاریخچه طولانی دارند. عینک آفتابی های زنانه گرد به روی صورت هایی که زوایای زیادی دارند، بیشتر می آیند. مثلا صورت های مربعی و مستطیلی با عینک های گرد عالی به نظر می آیند. تمامی بهترین برند های عینک آفتابی زنانه به تولید این سبک فریم های گرد می پردازند؛ بنابراین شما می توانید از برند مورد علاقه تان عینک آفتابی گرد تهیه کنید.

7. عینک آفتابی زنانه اسپرت

انواع عینک اسپرت یکی از بهترین و راحت ترین عینک های آفتابی هستند که می توانید تهیه کنید. این عینک ها برای افرادی که سبک زندگی فعالی دارند عالی هستند و میدان دید وسیعی به شما می دهند. خوشبختانه عینک های آفتابی زنانه اسپرت به خوبی روی همه صورت ها کار می کنند. خانه عینک، مرکزی مطمئن برای خرید عینک آفتابی زنانه اسپرت اصل و مارک دار است.

خرید عینک آفتابی زنانه از خانه عینک

بسیاری از ما از اهمیت عینک آفتابی غافل هستیم، اما این اکسسوری ها باید یکی از بهترین همراهان ما باشند. گذشته از تاثیر مستقیم عینک های آفتابی بر روی ظاهر خانم ها، آن ها به مسدود کردن اشعات مضر خورشیدی نیز کمک می کنند. منتهی تنها زمانی این اتفاق می افتد که شما برای خرید یک عینک آفتابی زنانه استاندارد و اصل اقدام کنید.

برای خرید و دریافت قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار ، در همین صفحه محصول موردنظر خود را انتخاب بفرمایید.

همچنین شما عزیزان می توانید کلیه محصولات عینک آفتابی اعم از عینک آفتابی مردانه و زنانه را با بهترین قیمت از فروشگاه تخصصی عینک و لنز خانه عینک خریداری نمایید.

بهترین برند عینک آفتابی زنانه

قبل از دریافت قیمت و خرید عینک آفتابی زنانه مارک دار اصل ، بسیار مهم است که بهترین برندها را بشناسید. مارک یک عینک آفتابی زمانی مهم است که آن برند سازنده عینک آفتابی های استاندارد و با کیفیت باشد.

در پایین برخی از بهترین مارک عینک آفتابی زنانه را آورده ایم:

  • عینک ریبن
  • عینک آفتابی Warby Parker
  • عینک آفتابی زنانه فندی
  • عینک آفتابی زنانه گوچی
  • عینک آفتابی زنانه جورجیو ولنتی
  • عینک آفتابی زنانه پلیس
  • عینک آفتابی زنانه سلین
  • کریستین دیور
  • عینک سرجیو مارتینی
  • اوکلی Oakley
  • نورد استورم Nordstrom

جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه 2024

اگر اهل خرید عینک آفتابی اصل زنانه و مارک دار باشید، احتمالا ترندهای روز را دنبال می کنید. در سال 2023، این ها از جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه بوده اند:

  • عینک آفتابی بزرگ: عینک های بزرگ و زاویه دار یکی از جدیدترین مدل عینک آفتابی های زنانه هستند و توسط سلبریتی های زیادی استفاده می شوند. این فریم ها، توجه را به سمت صورت و چشمان شما منعطف می کند و بسیار لوکس هستند.
  • عینک آفتابی گربه ای: این عینک ها سال هاست تولید می شوند و در بین خانم ها محبوب هستند. عینک های چشم گربه ای صورت شما را لاغرتر نشان می دهند و برای تمام فصول مناسب می باشند.
  • عینک آفتابی گرد: عینک های آفتابی گرد همواره مد هستند و هرگز از این چرخه خارج نمی شوند. اگر صورتی زاویه دار دارید، می توانید سراغ این فریم ها بروید.
  • عینک آفتابی زنانه چند ضلعی: سلبریتی هایی مثل هیلی بیبر عاشق این سبک هستند و همواره از آن استفاده می کنند. خوشبختانه عینک های چند ضلعی را می توان با همه فرم صورت پوشید؛ بنابراین چه فرم صورت تان گرد باشد و چه زاویه دار، می توانید برای خرید این عینک افتابی زنانه اصل اقدام کنید!

نکات مهم و حائز اهمیت در خرید عینک آفتابی استاندارد زنانه

باتوجه‌به پیشرفت فوق‌العاده خاص و منحصربه‌فردی که در فناوری علوم فیزیک و اپتیک به وجود آمده، باعث شده تا روی ویژگی‌های عینک‌های آفتابی و عینک طبی زنانه نیز تأثیر بگذارد و هر ساله یک سری ویژگی‌های جدیدتر و خاص‌تر به آن اضافه شود. اما در این قسمت می‌خواهیم توضیح دهیم که در هنگام مراجعه برای خرید عینک آفتابی زنانه چه مواردی مهم و حائز اهمیت به شمار می‌آیند.

  • فیلتر UV

اشعه UVB نسبت به دیگر اشعه موجود برای پوست و چشم انسان مضر هستند و در یک بازه زمانی طولانی به‌وجودآمدن برخی بیماری‌ها همچون آب‌مروارید یا حتی کاهش قدرت دید و غیره را به دنبال دارد. به همین دلیل عینک آفتابی اصل زنانه و اورجینال باید از فیلتر UV برخوردار باشد تا بتواند بیش از ۹۵ اشعه فرابنفش را به طور کامل رفع کند. راه‌های زیادی وجود دارد که بتوانید تست لنز در مقابل اشعه UV را انجام دهید، اما هیچ یک به‌اندازه دستگاه‌های تست UV دقیق نیستند.

  • جنس فریم

فریم‌های فلزی دارای قابلیت ویژه ارتجاعی و از دوام فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند و خیلی کمتر دیده می‌شود که فردی نسبت به این نوع فریم‌ها حساسیت داشته باشد؛ اما وزن آن‌ها نسبت به سایر فریم‌های پلی‌کربنات یا پلاستیک کمی بالاتر است. البته موارد متعدد دیگری همچون رنگ‌بندی بالای فریم‌های پلاستیکی، قیمت مناسب و وزن سبک‌تر از عواملی هستند که باعث شده تعداد بسیار زیادی از عینک‌های آفتابی زنانه با فریم پلاستیکی تولید و به بازار عرضه شوند.

نوع جدید دیگری از فریم‌ها که به نام فریم فیبر کربن شناخته می‌شود از زیبایی و دوام بالاتری برخوردار هستند. دارای وزن فوق‌العاده سبکی بوده و در حالت کلی یک گزینه ویژه برای افرادی است که به‌ظاهر و استایل خود اهمیت می‌دهند.

  • عدسی و لنز

عدسی عینک نیز دارای دو ساختار متفاوت پلاستیکی یا شیشه‌ای هستند. عدسی شیشه‌ای دارای یک تصویر واضح‌تر بوده به همین خاطر نیز طرف‌داران بیشتری دارد. علاوه بر موارد گفته شده مقاومت عدسی شیشه‌ای در مقابل خط‌وخش بیشتر بوده، اما وزن بالاتری نسبت به عینک آفتابی با عدسی پلی‌کربنات دارد. از لحاظ قیمت نیز باید بیان کنیم که عینک آفتابی اورجینال زنانه با عدسی شیشه‌ای بالاتر است.

اضافه‌شدن پوشش بلوکات نیز یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد عینک آفتابی استاندارد زنانه به‌حساب می‌آید. معمولاً برای عینک‌های طبی نیز از این پوشش استفاده شده و سابقه بسیار طولانی‌تری در این دسته از عینک‌ها دارد. فیلتر بلوکات این قابلیت را به دنبال دارد تا نور آبی ساطع شده از طریق موبایل، تبلت، رایانه را بازتاب داده و مانع از ورود آن‌ها به چشم شود.

لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار می‌تواند بنا به برند مدنظر، نوع عدسی، فریم و دیگر ویژگی‌هایی که از آن‌ها نام بردیم متفاوت باشد.

  • رنگ عدسی

یکی از شایع‌ترین رنگ‌های عدسی که در عینک افتابی زنانه مورداستفاده قرار می‌گیرد، رنگ خاکستری و دودی است. چرا که کمترین تأثیر را در بازتاب رنگ اشیا دارد. یکی از ویژگی‌های مهم عینک‌های آفتابی زنانه استفاده از لنزهای گرادیان است. این سری از لنزها و عدسی‌ها دارای رنگ یکنواختی نیستند و معمولاً میزان شدت رنگ عدسی از قسمت بالابه‌پایین و برعکس کم می‌شود.

معرفی شاخص حفاظت از چشم

همواره شاخص‌های متعددی جهت تأثیرگذاری عینک افتابی زنانه استاندارد در حفاظت از چشمان شما وجود دارد. در این قسمت قصد داریم شاخص‌های مختلف حفاظت از چشم را در برابر اشعه خورشید نام ببریم.

شاخص حفاظت 0

این سری از عینک‌های آفتابی تنها جنبه زیبایی دارند و به‌هیچ‌عنوان در مقابل اشعه مضر از چشم مراقبت نمی‌کنند.

شاخص حفاظت درجه 1

این درجه از شاخص حفاظت در عینک‌های آفتابی زنانه به میزان ۵۰ درصد است و به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم که در فصل‌های معتدل و زمانی که آفتاب تیز وجود ندارد از آن استفاده کنید.

شاخص حفاظت درجه 2

این سری از عینک‌ها می‌توانند بین ۵۰ تا ۸۰ درصد از چشم‌های شما مراقبت کنند و می‌توانید در فصل‌های معتدل و آفتاب ملایم از آن استفاده کنید.

شاخص حفاظت درجه 3

این مدل از عینک‌ طبی و آفتابی ها می‌توانند به میزان ۹۲ درصد حفاظت از چشم‌ها را در برابر اشعه مضر به عهده بگیرند و بهتر است برای آفتاب شدید تابستان، ساحل و اسکی از آن‌ها استفاده کنید. معمولاً این سری از عینک‌ها تحت عنوان UV400 شناخته می‌شوند.

شاخص حفاظت درجه 4

و در نهایت به عینک‌هایی با شاخص حفاظت درجه ۴ می‌رسیم که بیش از ۹۷ درصد از اشعه مضر خورشید را فیلتر خواهند کرد. معمولاً این سری از عینک‌ها را می‌توانید برای کوهنوردی در ارتفاعات بالا استفاده کنید.

خرید عینک آفتابی زنانه مارک دار

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “VideoObject”,
“name”: “راهنمای خرید عینک آفتابی زنانه”,
“description”: “راهنمای تشخیص و خرید انواع عینک آفتابی زنانه”,
“thumbnailUrl”: “https://khane-eynak.ir/wp-content/uploads/2023/12/photo_2023-12-09_20-33-22.webp”,
“uploadDate”: “2023-12-13”,
“duration”: “PT0M36S”,
“contentUrl”: “https://khane-eynak.ir/pro-cat/%d8%b9%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%a2%d9%81%d8%aa%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87/”
}