معاینات بینایی سنجی در مشهد

معاینه چشم و تعیین شماره عینک در مشهد | مشاوره تخصصی و فیت لنزهای طبی و رنگی
بارگذاری...


یک بار اعتماد به “خانه عینک” ، سال ها آرامش ، برای دیدگان شما به ارمغان خواهد آورد.

خانه عینک مفتخر است تا با تهیه شکیل ترین و مناسب ترین انواع عینک ، تطبیق تخصصی عدسی و انتخاب لنزهای مناسب از چشم های شما مراقبت نماید. برای رزرو وقت قبلی جهت انجام معاینات چشم (تعیین شماره چشم و یا نمره عینک) می توانید از فرم رزرو استفاده کنید و یا با خانه عینک تماس بگیرید.


تماس با خانه عینک

 
 


عینک های
طبی و آفتابی


انتخاب با شماست!
تنوع بالا در عینک طبی و عینک آفتابی این امکان را به شما می دهد که همیشه بهترین را برای خود انتخاب کنید.تیم خانه عینک در بخش فروش با ارزیابی تخصصی نسخه شما و با در نظر گرفتن خصوصیات فیزیکی و اپتیکی و انجام اقدامات زیر این اطمینان را به شما می دهد که موفق ترین خرید را انجام دهید :
- مشاوره با اپتومتریست در انتخاب فریم و عدسی
- تطابق نیاز چشمی مشتری با نوع عدسی و فریم بر اساس فعالیت های روزانه
- ساخت عینک تحت نظارت کامل اپتومتریست
- دارای کارگاه اختصاصی جهت انجام تمامی فرآیندهای ساخت و تعمیر عینک
- سرعت عمل بالا و تحویل فوری عینک (تنها یک ساعت برای عینک های تک دید)

 

لنزهای
تماسی


قطعاً یکی از نقاط قوت ما فیت تخصصی لنزهای تماسی است. این مرکز با تکیه بر دانش روز دنیا برای شما راحت ترین و سالم ترین لنز را از برترین کمپانی ها تجویز خواهد کرد. خدمات ما در زمینه انواع لنزهای تماسی :
- لنزهای طبی (روزانه ، ماهانه ، فصلی)
- لنزهای طبی توریک (برای افراد با آستیگمات)
- لنزهای طبی - رنگی
- لنزهای زیبایی
 
 
 

گارانتی
محصولات


برای اولین بار گارانتی باشید!
ما در خانه عینک با تکیه بر دقت و مهارت کلیه خدمات خود را به شرح زیر گارنتی می کنیم!


- ۳ ماه “دید واضح و راحت” از زمان تجویز
(ضمانت هرگونه عدم تطبیق پذیری چشم با عینک های تجویز شده)

- ۱ سال عینک های طبی و آفتابی
(ضمانت تغییر رنگ و هرگونه نقص فنی)

- گارانتی عینک های دو کانونی و تدریجی
(ضمانت دید واضح و راحت با هر دو کانون)

معاینه چشم، یکی از ضروری ترین کارها برای سلامت چشمان است. این کار شامل یک سری آزمایش برای ارزیابی بینایی شما و بررسی بیماری های چشمی شماست. معاینه چشم با استفاده چندین ابزار پیشرفته صورت می گیرد که تنها در مراکز معتبر قابل دسترس است. اگر به دنبال یک مرکز مطمئن معاینه چشم ، تعیین شماره عینک و بینایی سنجی در مشهد هستید، تا انتها با ما باشید.

چرا باید معاینه چشم انجام دهیم؟

معاینه چشم به تشخیص مشکلات چشمی، در ابتدایی ترین مرحله آن ها کمک می کند؛ یعنی زمانی که قابل درمان هستند.

 معاینه منظم چشم نزد متخصص، به شما این فرصت را می دهد که تغییرات بینایی تان را اصلاح یا سازگار شود و نکات ارزشمندی برای مراقبت بیشتر از چشمان تان فرا بگیرید.

بهترین مرکز معاینه چشم و تعیین شماره عینک در مشهد کجاست؟

اگر شما ساکن شهر مشهد هستید و سلامت چشم هایتان برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد می کنیم برای معاینه تنها به مراکز معتبر مراجعه کنید.

مرکز تخصصی خانه عینک مشهد، علاوه بر ارائه طیف وسیعی از عینک های طبی، آفتابی و لنزهای تماسی، امکان معاینه تخصصی چشم را نیز برای مراجعین خود فراهم کرده است.

تمامی معاینات توسط اپتومتریست مجرب حاضر در مجموعه، دکتر مهدی احمدی حسینی صورت می گیرد. ایشان فارغ التحصیل رشته بینایی سنجی از دانشگاه ملی مالزی می باشند.

علاوه بر این، معاینه چشم در مجموعه خانه عینک مشهد، تنها با دستگاه های مجهز و پیشرفته ای صورت می گیرد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. برای ثبت نوبت معاینه چشم و تعیین شماره عینک در مشهد، روی دکمه زیر بزنید.

ساکنان شهر مشهد، می توانند با مراجعه به آدرس احمدآباد، خیابان عارف ، بین عارف ۱ و ۳ در ساعات 9:30 الی 13:30 و 17:30 الی 21:30، برای معاینه چشم خود به مرکز خانه عینک مراجعه کنند.

هم معاینه شوید و هم عینک یا لنز تهیه کنید!

ما برای وقت و انرژی شما ارزش قائل هستیم؛ بنابراین، در مرکز خود این امکان را فراهم کردیم که هم معاینه شوید و هم لنز یا عینک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در فروشگاه  خانه عینک شما به صدها مدل عینک طبی مختلف دسترسی خواهید داشت؛ از عینک های اورجینال برند گرفته تا عینک های مقرون به صرفه.

انجام معاینات اپتومتری با تجهیزات پیشرفته

بسیاری از مراکز معاینه چشم و تعیین شماره عینک در مشهد ، تنها از تجهیزات معمولی و قدیمی برای این کار استفاده می کنند؛ اما مرکز تخصصی خانه عینک، از بهترین و قوی ترین تجهیزات روز برای تشخیص نمره چشم و بیماری ها استفاده می کند.

برخی از این دستگاه ها را می توانید در پایین ببینید.

  1. تونومتر: این دستگاه از قدیم برای اندازه گیری فشار مایعات داخل کره چشم استفاده می شده است. اگر فشار یک نقطه از چشم افرایش یابد، ممکن است برای همیشه به اعصاب بینایی آسیب برساند. تونومتر فشار چشم را با لمس بسیار آرام قرنیه اندازه گیری می کند.

  1. فوروتر: فوروتر یکی از ابزارهای اساسی اپتومتریست برای اندازه گیری عیوب انکساری و تعیین شماره چشم است. به بیمار گفته می شود تا در فاصله ای دورتر در مقابل نمودار بشیند و تعیین کند که کدام عدسی به او این امکان را می دهد که بهتر ببیند. تجویز صحیح بستگی به بازخورد بیمار دارد.
  2. اتوماتیک رفرکشن (Autorefractor): دستگاه دیگری که برای معاینه چشم و تعیین شماره عینک در مرکز خانه عینک مشهد استفاده می شود، اتوماتیک رفرکشن است. بیمار باید به دستگاه نگاه کند و میزان وضوح تصاویر شبکیه ای را مورد ارزیابی قرار می دهد.
  3. چارت اسنلن: نمودار اسنلن یکی از رایج ترین ابزارهایی است که توسط اپتومتریست استفاده می شود. این چارت به صورت فیزیکی یا دیجیتالی است و در حدود 6 متر دورتر از بیمار قرار داده می شود. این چارت دارای حروف الفبا به ترتیب اندازه می باشد. بیمار باید یک چشم را بپوشاند و تمام حروفی که اپتومتریست مشخص می کند را تشخیص دهد.

چه زمانی باید معاینه چشم انجام دهیم؟

عوامل متعددی تعیین می کنند که آیا به معاینه چشم و تعیین نمره نیاز دارید یا خیر؛ از جمله سن، سلامتی، خطر ابتلا به مشکلات چشمی و ... .

دستورالعمل های کلی به شرح زیر است:

کودکان 3 ساله و کمتر

تنبلی چشم، چشم های ضربدری و احراف چشم، از رایج ترین مشکلات بینایی در سنین کودکان است. در صورتی که متوجه مشکلات بینایی در کودک خود شدید، سریع تر به یک متخصص بینایی یا پزشک اطفال مراجعه کنید.

کودکان و نوجوانان مدرسه ای

متخصصان توصیه می کنند که پیش از ورود به مهد کودک و مدرسه، سلامت چشمان کودکان خود را برسی کنید؛ البته این کار توسط سنجش انجام می گیرد، اما برای معاینه دقیق تر باید به اپتومتریست مراجعه کنید.

مشکلات بینایی در این سنین باعث افت تحصیلی، اجتماع گریزی و تمسخر کودک شما خواهد شد؛ بنابراین آن ها را جدی بگیرید.

بزرگسالان

به طور کلی اگر سالم هستید و علائم مشکلات بینایی ندارید، لازم به معاینه کامل ندارید؛ به شرطی که زیر 40 سال سن داشته باشید.

طبق توصیه آکادمی چشم پزشکی آمریکا، معاینه کامل چشم از 40 سالگی توصیه می شود؛ چرا که برخی تغییرات بینایی و احتمال شروع بیماری های چشمی در این سن وجود دارد.

اگر 60 سال و یا بیشتر سن دارید، چشمان خود را به صورت سالانه معاینه کنید.

نکته

اگر:

  • از عینک یا لنز تماسی طبی استفاده می کنید.
  • سابقه خوانوادگی بیماری چشمی یا از دست دادن بینایی دارید.
  • به یک بیماری مزمن مثل دیابت مبتلا هستید که شما را در معرض خطر بیشتر بیماری های چشمی قرار می دهد.
  • از داروهایی استفاده می کنید که عوارض چشمی جدی دارند.

باید به صورت منظم، توسط چشم پزشک یا اپتومتریست معاینه شوید.

 

 

اپتومتریست چه چیزی را برسی می کند؟

احتمالا کنجکاو باشید که در معاینه چشم و تعیین شماره عینک در خانه عینک مشهد ، چه چیزی برسی می شود. این معاینه راحت و ساده است و بیش از 45 تا 90 دقیقه طول نمی کشد.

  • برسی دقت بینایی شما: اکثرا با این بخش از معاینه، آشنا هستید. با استفاده از چارت اسنلن، می فهمید که در فواصل مختلف چقدر خوب می بینید. در اینجا شما باید هر بار یک چشم خود را بپوشانید.
  • نسخه عدسی چشم شما:اپتومتریست از شما می خواهد که از طریق دستگاه فوروپتور به نمودار چشمی نگاه کنید. این دستگاه حاوی عدسی های مختلفی است و به تعیین بهترین نسخه عینک یا لنز برای شما کمک می کند.
  • بررسی دید محیطی: از دست دادن دید جانبی، از علائم گلوکوم است. این آزمایش می تواند مشکلات چشمی را که از آن ها آگاه نیستید را پیدا کند.
  • فشار چشم: تست فشار چشم که تونومتری نامیده میشود و فشار داخل چشم را می سنجد.