اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

خانه عینک | فروشگاه اینترنتی خرید عینک آفتابی و طبی

محصولات پرفروش خانه عینک

طرف قرارداد بیمه‌ها

خدمات گارانتی خانه عینک

برای اولین بار گارانتی باشید!
ما در خانه عینک با تکیه بر دقت و مهارت کلیه خدمات خود را به شرح زیر گارانتی می کنیم !
خانه عینک ۱۴۰۳ 13

۳ ماه "دید واضح و راحت" از زمان تجویز

(ضمانت هرگونه عدم تطبیق پذیری چشم)

خانه عینک ۱۴۰۳ 14

۱ سال گارانتی عینک های طبی و آفتابی

(ضمانت تغییر رنگ و هرگونه نقص فنی)

گارانتی عینک تدریجی

گارانتی عینک های دو کانونه و تدریجی

(ضمانت دید واضح و راحت با هر دو کانون)

معاینه چشم
و تجویز لنز و عینک در مشهد

خدمات خانه عینک

خانه عینک ۱۴۰۳ 15

اپتومتریست با ارزیابی تخصصی نسخه شما و با در نظر گرفتن خصوصیات فیزیکی و اپتیکی این اطمینان را به شما می دهد که موفق ترین خرید را انجام دهید.

خانه عینک ۱۴۰۳ 16

فیت لنزهای تماسی

اپتومتریست با تکیه بر دانش روز دنیا راحت ترین و سالم ترین لنز را از برترین کمپانی های دنیا برای چشمان شما تجویز میکند.

معاینه چشم

فروشگاه اینترنتی عینک آفتابی و طبی

فروشگاه آنلاین خانه عینک (khane-eynak) ارائه کننده انواع عینک آفتابی، عینک طبی و لنز در ایران و یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مراکز ارائه‌ دهنده محصولات مربوط به سلامت چشم است. خانه عینک عرضه‌کننده انواع عینک طبی، عینک آفتابی، عینک بچگانه و عینک ورزشی در برندها، سایزها، طرح‌ها و قیمت‌های مختلف می باشد تا نیاز مارکت ایران برای عینک‌های اورجینال، با کیفیت و استاندارد را برطرف کند. این فروشگاه با دارا بودن بیش از ۱۰۰۰ محصول متنوع و با کیفیت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. 

عینک آفتابی چیست؟

عینک آفتابی، نوعی از انواع عینک های مراقبتی و زیبایی است که با دارا بودن ویژگی جلوگیری از نور خورشید و اشعه های فرابنفش UV، می تواند چشمان شما را از هر گونه آسیب دیدگی محافظت نماید. این عینک های مراقبتی در کنار محافظت از چشم، می توانند از هر گونه خستگی، پیری چشم جلوگیری کنند.

انواع عینک آفتابی موجود در خانه عینک

خانه عینک به عنوان فروشگاه اینترنتی عینک آفتابی، انواع محصولات عینک آفتابی مردانه، عینک آفتابی زنانه، عینک آفتابی بچگانه و … را بفروش می رساند. 

بهترین برندهای عینک آفتابی:

صدها مدل عینک آفتابی زنانه و طیف وسیعی از عینک آفتابی مردانه از بهترین برندهای دنیا همچون پلیس، جورجیو ولنتی، سرجیو مارتینی، ریبن، گوچی، فندی، آنتونیو باندراس، سلین، انا هیکمن، شوپارد، کریستن دیور، جگوار، مومو دیزاین، ویلسون، زنیت ، هیکمن، تیشارج، زایس، بنتون و …، تنها در خانه عینک! تمامی این فریم های عینک آفتابی زنانه و مردانه به صورت کاملا اصل و با ضمانت عرضه می گردند. ما گارانتی دید راحت و بدون مشکل تا یک سال را برای شما عزیزان ضمانت می‌کنیم.

عینک طبی چیست؟

عینک طبی، نوعی از انواع عینک مراقبتی است که به جهت دارا بودن عدسی هایی با شماره های مختلف، می تواند در درمان مشکلات چشمی نظیر هایپرمتروپی، آستیگماتیسم، پریسبیوپیا و… به کار می رود.

انواع عینک‌های طبی

بیش از ۲۰۰۰ عینک طبی مردانه و ۲۰۰۰ عینک طبی زنانه در رنگ‌ها، برندها، سایزها و طرح‌های مختلف! از مدل‎‌های گرد، ویفرر، مستطیلی، کلاب مستر، گربه‌ای و مربعی گرفته تا هندسی و خلبانی. این طیف گسترده، برای راحتی و دسترسی شما به بهترین برندهای سازنده فریم های عینک طبی زنانه و مردانه فراهم شده است.

فریم‌های ریبن اصل

خانه عینک از معدود مراکز معتبر برای عینک ریبن اصل در سراسر ایران می باشد. عینک های ایتالیایی ریبن فروشگاه ما، به همراه ضمانت اصالت عرضه می شوند و دارای گارانتی ۱ ساله می باشند! همچنین همراه با عینک، کیس عینک، دستمال و دفترچه عینک نیز برای شما ارسال می‌گردد.

فریم های بچگانه

ما به خوبی از دغدغه والدین دلسوز آگاه هستیم و می دانیم پیدا کردن عینک بچگانه تا چه حد می تواند سخت باشد. ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید برای کودکان، نوزاد، نوپا، خردسال و نوجوان خود عینک طبی و آفتابی با کیفیت تهیه کنید تا به بهترین شکل ممکن از چشمان آسیب‌پذیر فرزندتان محافظت شود.

عینک‌های ورزشی:

خانه عینک ورزشکاران را فراموش نکرده است! شما می‌توانید جدیدترین انواع عینک ورزشی را از بهترین برندهای دنیا از فروشگاه ما تهیه کنید. این عینک ها از با کیفیت‌ترین متریال ساخته شده اند تا دغدغه بهتر دیدن هنگام ورزش را برطرف کنند. 

فروشگاه عینک آفتابی و طبی

مهم نیست شما ترجیح دهید که از عینک برای اصلاح بینایی خود استفاده کنید یا لنز تماسی. ما در Khane-Eynak فریم‌های طبی و لنزهای طبی را به صورت کاملا اورجینال از برترین برندهای دنیا ارائه می‌کنیم. برای خرید عینک و لنز در مشهد می‌توانید از فروشگاه آنلاین ما خرید کنید و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد، خیابان احمد آباد، بین عارف ۱ و ۳ مراجعه نمایید.

خرید انواع عدسی طبی از خانه عینک

عدسی‌ طبی، مهم‌ترین نقش را در شفافیت دید شما دارند؛ به همین دلیل ما مجموعه‌ای از بهترین برندهای عدسی طبی گردهم آورده‌ایم تا شما شفاف‌ترین دید ممکن را داشته باشید. عدسی‌های ژاپنی، آلمانی، کره‌ای، ایتالیایی و… با پوشش‌های خاص که در کمترین جایی یافت می‌شود را می‌توانید با نمره چشم دقیق‌تان از ما تهیه کنید!

سوالات متداول

ارسال سفارشات و هزینه آن چگونه است؟

ارسال سفارشات به صورت رایگان از مبدا مشهد 

زمان تحویل محصول در شهر مشهد همان روز و در شهر های دیگر ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری. 

تمامی محصولات خانه عینک دارای گارانتی و ضمانت ۱۲ ماهه است. 

برای درخواست مرجوعی محصولات، می توانید با شماره ۰۵۱۳۸۴۶۹۸۸۰ و ۰۹۹۶۲۰۱۵۷۴۰ در ارتباط باشید. 

تنوع بالای محصولات، سابقه کاری بالا، ضمانت و گارانتی  محصول، محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، از ویژگی های خرید از بزرگترین فروشگاه اینترنتی عینک در ایران و مشهد است.

فروشگاه حضوری خانه عینک در شهر مشهد، بلوار احمد آباد، خیابان عارف، بین خیابان عارف ۱ و ۳ است. شما عزیزان می توانید به جهت بازدید و تست رایگان انواع عینک به این فروشگاه مراجعه نمایید. 

چرا خانه عینک؟

پیدا کردن یک مرکز مطمئن برای خرید عینک های آفتابی و طبی اورجینال، می تواند کار چالش برانگیزی باشد؛ خوشبختانه، خانه عینک به عنوان یک مرکز پیشگام در حوزه عرضه عینک های طبی و آفتابی اورجینال، به پایانی برای بسیاری از این جستجوها تبدیل شده است.

خانه عینک مشهد کجاست؟

در دنیای امروز، همه افراد مشغله‌های ذهنی فراوانی دارند. در بین همه دلواپسی‌ و نگرانی‌ها و این حجم از تورم و گرانی، بیشتر مردم به این فکر می‌کنند که از چه مکانی خرید کنند که هم خرید با کیفیتی داشته باشند و هم مقرون به صرفه باشد. از آن جایی که عینک ها با حساس ترین عضو بدن، یعنی چشم ها سر و کار دارند، اهمیت خرید آن ها از مرکزی مطمئن، دو چندان می شود.

خرید عینک از یک مرکز مطمئن آن قدر اهمیت دارد که بسیاری از کارشناسان از خطرات آن، ما را بر حذر می دارند. آن ها معتقدند استفاده از عینک های بی کیفیت و غیر استاندارد، نه تنها کمکی به بینایی شما نخواهد کرد، بلکه به آن آسیب خواهد زد! 

حال که متوجه اهمیت این موضوع شدید، اجازه دهید یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده عینک طبی، آفتابی و لنز را به شما معرفی کنیم؛ خانه عینک مشهد ، یکی از پیشگامان حوزه محصولات چشمی، نه تنها در مشهد، بلکه در کل ایران می باشد. 

ساکنین عزیز شهر مشهد، می توانند با مراجعه به آدرس احمدآباد، خیابان عارف ، بین عارف ۱ و ۳، از خدمات حضوری ما برخوردار شوند.

لازم به ذکر است که شما در هر جای ایران باشید، محدودیتی در دسترسی به خدمات ما نخواهید داشت! فروشگاه عینک سایت ما، جدیدترین و با کیفیت ترین مدل عینک های طبی و آفتابی اورجینال را برای شما آماده کرده است.

خانه عینک مشهد کجاست؟

خانه عینک مشهد را بیشتر بشناسید

به نظر شما یک مرکز فروش عینک چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد تا بتوانیم از آن به عنوان بهترین مرکز فروش عینک یاد کنیم؟
همان طور که می‌دانید پشتیبانی محصولات، یکی از مهم‌ترین وظایف یک فروشگاه خوب و معتبر است. خانه عینک مشهد با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات و همچنین پشتیبانی همیشگی محصولات، توانسته است نظر بیش از ۹۹% مشتریان خود را جلب نماید.

بهترین عینک فروشی های مشهد

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین مرکز فروش عینک، داشتن تنوع زیاد می‌باشد؛ خانه عینک آنچنان تنوعی اعم از عینک طبی، عینک آفتابی، فربم عینک، لنز و غیره دارد که هیچ وقت مشتریان دست خالی از این فروشگاه بیرون نخواهند آمد و محصول مورد نظر خود را در این فروشگاه پیدا می‌کنند.

یکی دیگر از قابل توجه ترین ویژگی‌های بهترین مرکز فروش عینک، داشتن کارشناس با تجربه می‌باشد. آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که برای خرید عینک دو دل شوید و نتوانید تصمیم بگیرید که کدام عینک را خریداری کنید؟
خانه عینک مشهد برای این مشکل چاره‌ ای اندیشیده و از کارشناسان حرفه‌ای کمک گرفته است. متخصصان ما به شما کمک می کنند بهترین عینک را مطابق با فرم صورت، سن، سلیقه، جایگاه اجتماعی و نوع فعالیت تان انتخاب کنید.

انتخاب عینک بر اساس فرم صورت، یکی از مهم ترین ملاک های خرید عینک مناسب است. کارشناسان ما به خوبی در خانه عینک می توانند شما را راهنمایی کنند.

دیگر ویژگی های خانه عینک

یکی دیگر از خصوصیات بهترین مرکز فروش عینک، داشتن دکتر اپتومتریست جهت معاینه چشم شما می‌باشد؛ چرا که  افرادی که از عینک طبی استفاده می‌کنند، باید هر ۶ ماه چشم خود را معاینه نمایند و نسخه به روز را دریافت کنند. علت این امر، تغییر شماره چشم است که می تواند فرد را با مشکلاتی مثل تاری دید، سردرد و … مواجه کند.

با این وجود، بسیاری مهم است که در فروشگاهی که از آن خرید می کنید، اپتومتریستی مجرب، مستقر باشد. در این صورت، شما بدون صرف هزینه و وقت اضافی، می توانید در یک روز هم نسخه جدید چشم تان را دریافت کنید و هم عینک جدید بخرید.

خدمات اینترنتی خانه عینک

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، خدمات خانه عینک تنها به مشهد خلاصه نمی شود و به گستره ی تمام ایران است. ما برای عزیزانی که در مشهد سکونت ندارند و یا به هر دلیلی خرید آنلاین را ترجیح می دهند، این امکان را فراهم کردیم که به صورت اینترنتی از سایت و یا اینستاگرام ما خرید کنند.

تمامی محصولات سایت ما، از با کیفیت ترین برندهای دنیا هستند و ضمانت اورجینال بودن دارند. مهم نیست که طرفدار برند ریبن باشید یا طراحی های شنل و پلیس را دوست داشته باشید؛ در خانه عینک می توانید از بین ۵۰ برند برتر عینک دنیا، مدل مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

یکی از قابل توجه ترین امکانات خرید غیر حضوری ما، امکان عودت محصول است؛ اگر شما به هر دلیلی از خریدتان راضی نبودید، می توانید تا ۷ روز آن را به ما برگردانید!

همچنین ما برای همراهی شما در این شرایط اقتصادی، ویژگی ارسال رایگان را در نظر گرفته ایم! بنابراین شما می توانید بدون نگرانی از هزینه پست، خرید خود را انجام دهید.